الشاعره رشاالجندي واحدث اشعارها

 قبلت صدفه وخبرتك

من جمالها هويت

مش عارفه ليه والذي

بس قلبي سرح اني حبيت

من اول بصه عين

جت غنيمه

قلبي رفرف وتمليء رومانسيه

مش عارفه لهفه قلبي وصللك ازاي

المهم اني حبيتك

وعلي حسيت في عينك

عارف ههههه

بصت جوه عنيك

لاقيت نفس الله فن

نفس الشوق نفس الاحساس

كان هاين عليك

تقوم احضني والف بيا الكون

وتقولي يا حبيبتي

انا عشقك بجنون

كان نفسي تعمل كده

بس أتذكرها اني احنا في الشارع

بس كفايه عليا اني حسين معاك الحب والحنيه

عارف حبيبي بحبك قد روحي وعينه

صديقك دي فعلا من اجمل الصدف جوايا 

مكنتش اصدق اني قلبي يدق ليك

لكن ربنا عايز كده 

وانا فرحانه عارف ليه

لان قلبك طيب حن عليا

وحس بيا حس يخلي ليك

واحساسك الحلو ليك

بس اللي ابديت

مش عارفه مين البدء

بس حصل وبينا اجمل عاشقين

بنكمل بعض لما احتاجك القيت

لما افكر فيك القيك جيت

جيت دقات علي باب قلبي

وتقولي بحبك وحشتني

ويفتح انا بكل فرحه وقولك

بجد بجد كنت مشتاقه اوي ليك

بحبك بجد وبموت 

عارف حبيبي كانت اجمل صدفه لما حبيت

تتمسك بيك لاخر العمر

مهما حصل وتبعد ولا اخليك تنساني

عارف لان حبي هرسله زخرفه جوه قلبك هونيك

حبيبي ديما تفكر فيك

وهبعتلك وصالي عشان ابقي ديما حواليك كانت اجمل صدفه لما حبيت


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مكانه حواء في المجتمع للروائيه والقاصه سيرين محرزيه الشهابي

- الهلب للمبيدات و الكيماويات " عبد الرحمن السماحى " : عمال شركة الهلب للمبيدات والكيماويات يوقعون اليوم اتفاقا يلبى مطالبهم